Blog / Kezdek haragudni az ügyfeleimre

Kezdek haragudni az ügyfeleimre

Kezdek haragudni az ügyfeleimre


Én amolyan informatikai mindenes vagyok az ügyfeleim számára. Ők azt hiszik, hogy azzal, hogy egyszer fejlesztettem nekik valamit, akkor onnantól kezdve mindig is a sajátprivát rendszergazdájuk leszek. Bármikor felhívhatnak. Segítséget kérhetnek tőlem. Szipolyozhatják az agyamat. Szeretném igy magamban puffogva jelezni számukra, hogy a helyzet picit árnyaltabb.

  1. Nem. Nem kell rohannom és telefont magamhoz ragadnom azon nyomban, ahogy neked eszedbe jut, hogy engem felhívj, csak azért mert valamit nem értesz.
  2. Nem. Nem kell tudnom azonnal válaszolnom a kérdéseidre, mert nem te vagy az egyetlen ügyfelem és lehet pont másnak a dolgaival foglalkozom
  3. Ami számodra csak egyszerű gombnyomogatásnak tűnik, az nekem munka és lehet hogy sokkal bonyolultabb, mint hogy oda szeretnél egy gombot.
  4. Anyukád számítógépe sem az én problémám
  5. Az én anyám számítógépe sem az én problémám
  6. Azért mert fejlesztő vagyok nem biztos, hogy fel tudom törni a csajod facebook fiókját
  7. Mivel egész nap küldözgetitek a hülye emaileket és hívogattok, emiatt délután és este tudok dolgozni, amikor te a családoddal vagy. Egy idő után én is szeretnék a családommal lenni és ha ezt nem bírod feldolgozni, akkor nem kell engem foglalkoztatni.
  8. Nem. Nem te vagy az egyetlen ügyfelem!

szucsjoee

  • 0